Znajdziecie tu połączenie śródziemnomorskiego ginu, cytryny, cukru oraz wody gazowanej, w najlepszej wersji!
Przepis na Toma Collinsa poznano w USA już w 1876 roku, kiedy to Jerry Thomas opublikował recepturę w swojej książce pt. „Przewodnik Barmana”.
Orzeźwiający koktajl z miejsca zyskał sławę na całym świecie, i był tak popularny, że wiele osób próbowało przywłaszczyć sobie jego autorstwo. Aż fizyk – Morell Mackenzie – opublikował artykuł, w którym twierdził, że Jerry Thomas wcale nie wymyślił Toma Collinsa jako pierwszy. Twierdził on, że skomponował go Brytyjczyk John Collins! Sprawa była dosyć zagmatwana, m.in. ze względu na podobieństwo nazw i imion: dwóch Collinsów, Tom, Thomas… Kwestia została jednak dosyć szybko wyjaśniona, a fakt, że przepis został oficjalnie opublikowany znacznie pomógł rozwiać wszelkie wątpliwości.
Dziś można bezspornie stwierdzić, że Tom Collins jest dziełem Jerry’ego Thomasa.
Skorzystajcie ze specjalnej, najnowszej oferty lunchowej, która króluje w Stacji Food Hall! … Czytaj więcej.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.